Vaikuttamistyöryhmän kokoonpano 2024

8.10.2023

Kevätkokouksessa 2022 nimettyä vaikuttamistyöryhmää on vuoden 2024 alusta täydennetty. Alla uusi kokoonpano. Työryhmä käsittelee kaikki asiat, jotka on saatettu sen jäsenten tietoon.

Hannu Lahti Kalajoelta hannujuhani.lahti@kolumbus.fi

Leena Jumisko Oulusta ljumisko@gmail.com

Marjo Juntunen Oulusta marjo.juntunen.fi@gmail.com

Soili Rautiainen Vaalasta soili.rautiainen@gmail.com

Arja Tuohimaa, Pudasjärveltä tuarkku@gmail.com

Arja Panuma, Pudasjärveltä arja2570@gmail.com

Anne Toppari, Oulusta anne.toppari@gmail.com

Sini Lyly, Vaalasta  sineraalia@gmail.com

Reijo Kehus, Iistä reijo.kehus@ii.fi, Iistä

Asko Kestilä, Reisjärveltä kestilaasko@gmail.com,

Taina Laitakari, Oulusta taina.laitakari@gmail.com

Jaana Mustonen, Kuusamosta  popokesihteeri@gmail.com

Alueellista vaikuttamistyötä toteutetaan hyvinvointialueella toimivien tukiyhdistysten ja -piirin yhteistyönä. Tämän yhteistyön vahvistamiseksi on hyvinvointialueittain nimetty vaikuttamistyöryhmiä ja -verkostoja. Työryhmien työ on vapaaehtoistyötä. Ne ovat muodostuneet alueen toimijoiden ja asioista kiinnostuneiden henkilöiden halukkuudesta vaikuttaa  kehitysvammaisten tai vastaavaa tukea tarvitsevien ihmisten asioihin. Tukiliiton aluekoordinaattorit ovat tässä vaikuttamistyöryhmien sekä yhdistysten ja tukipiirien tukena.